مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 22:002023-12-18اقتصادي

فعال شدن 118 جایگاه سوخت در گیلان/ مشکلی برای ذخیره بنزین کارت ها ایجاد نشده


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت: از مجموع 129 جایگاه استان، هم اکنون 118 جایگاه فعال شده و اقدام به عرضه سوخت 3000 تومانی می کند.

- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان عنوان کرد فعال شدن 118 جایگاه سوخت در گیلان/ مشکلی برای ذخیره بنزین کارت ها ایجاد نشده ایسنا/گیلان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت: از مجموع 129 جایگاه استان، هم اکنون 118 جایگاه فعال شده و اقدام به عرضه سوخت 3000 تومانی می کند.

مجتبی شکوری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه از ساعت 9:30 امروز شاهد اختلال در سامانه هوشمند سوخت در جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی بودیم، اظهار کرد: به دنبال این اتفاق به تک تک جایگاه های استان سر زدیم و مشکل را بررسی کردیم.

وی با اشاره به اقدامات کارشناسان مدیریت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان برای فعال کردن جایگاه ها، افزود: از مجموع 129 جایگاه استان، هم اکنون 118 جایگاه فعال شده و اقدام به عرضه سوخت 3000 تومانی می کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با بیان اینکه معدود جایگاه های باقی مانده طی ساعات آینده وارد مدار می شوند، گفت: بحث نرم افزاری در مرکز دنبال می شود و به محض رفع مشکل، امکان استفاده از کارت های سوخت نیز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن 118 جایگاه سوخت در گیلان/ مشکلی برای ذخیره بنزین کارت ها ایجاد نشده

فعال شدن 118 جایگاه سوخت در گیلان/ مشکلی برای ذخیره بنزین کارت ها ایجاد نشده